trešdiena, 2011. gada 23. februāris

pus-semināra update's!

Tātad es esmu Veimārā. Mid-term seminārā.
Seminārs normāls. nav tā ka es esmu sajūsmā, bet ir ok. ēdiens ir lielisks - par to gan es esmu sajūsmā. un man kārtējo reizi sajūsmina, ka man taisa veģetāru super-awesome ēdienu. nav jau tā, ka es esu pieradusi, ka priekš manis gatavo citi, nē nemaz.

Lielākais atklājums semināra laikā. Šeit ir šausmīgi gari koki. es to pamaniju šodien un es esmu sajūsmā. supergari koki.

kas vēl foršs.. ā jā, man patīk šitā semināra mājas. smukas(lai gan koki šeit man patīk daudz daudz labāk)
Veimāra, protams, kā pilsēta ir lieliska. man patīk. lai gan šeit ir auksts.

parīt atkal braukšu uz Buckenwald koncentrācijas nometni. es jau tagad zinu, ka nenormāli pārsalšu tur, bet jābrauc ir.

1/4 grupas

ievas komanda zīmē

ieva sķobās

mazliet vairāk no grupas

māksla


xoxo Ieva

1 komentārs:

  1. Weimāra ir super feina kultūras gardēžiem un Buchenwalde ir jāredz.. man garīgais pēc tās vizītes bija nekāds, bet ko vajag to vajag redzēt un zināt..

    AtbildētDzēst