otrdiena, 2011. gada 1. marts

šodiena

šodien biju fitnesa klubiņā. bija lieliska nodarbība, body balance trenere ir nomainijusi programu uz kaut ko pavisam foršu. foršākā kustība bija gulēt un vēdera un vicināt kājas pa gaisu. man ļoti patika. es jutos kā zirneklis.

šodien atbrauca jaunā brīvprātīgā no Itālijas, bijā ciemos. tik ļoti negodīgi, ka viņu jaunajā dzīvoklī ir divvietīgās gultas, bet man ir vienvietīgā un kurai var just atsperes. ;(

kas vēl. ja kādreiz man šeit patika un tā, nu tā. tad tagad es ļoti priecājos par visu. un man bieži uznāk trakumu lēkmes, kad es daru kaut ko dīvainu. sestdien es biju čūska un līņāju apkārt pa dzīvokli. tas noteikti no Dārtas ilgās nesatikšanas, neviens neko traku nedara, tapēc sāku darīt es. smieties īsti kā viņa vēl neesmu sākusi.

+ 5dien/6dien atkal Jauniešu Kongress, un tad pateiks vai mēs vinnējām naudu vai mugursomu vai diplomu mūsu projektam. Es ļoti ceru, ka naudu, jo tad mēs varētu aizbrauk uz Lībeku un intervēt Šukru, kas ir putnu vērotājs. tagad nevaram, jo nav naudas organizācijai tik daudz. ;(


xoxo Ieva

2 komentāri:

  1. jes, Dārtas trakumi ir awesome!
    un tev jāsatiek mani, savādāk jau pārāk traki paliek! :D

    AtbildētDzēst
  2. Tu aizmirsi pieminēt, ka tu appuišojies!

    AtbildētDzēst