ceturtdiena, 2011. gada 3. marts

es atklāju sezonu.

vakar braucu uz darbu ar riteni. pirmoreizi šogad. šodien arī un es esmu sajūsmā. ārā ir sauļux un priecīgi cilvēki(cik nu priecīgi māgdeburgieši var būt - okay, cilvēki nebēdājas tik ļoti)
es biju diezgan pārliecinātā, ka ritenis pa ziemu būs nenormāli sabojājies, jo viņš sēdēja sniegā visu laiku, bet viss kārtībā, čīkst vairāk kā čīkstēja, bet tagad nekad nav jaizmanto zvaniņš, forši!

braucot ar riteni arī var pamanīt visādas dīvainas lietas, piemēram, ka koki gar ceļu ir numurēti, katram kokas ir dzelzs pierakiņš un katram savs numurs


xoxo Ieva

4 komentāri:

  1. es nenormāli gribu braukāties ar riteni!!!!!! bet te lētākos krāmu tirgū var dabūt pa 45 ls, nevar izdomāt vai ir to vērts, te ir visādi stulbi kalni

    AtbildētDzēst
  2. kalni nais. man uz pašreizējo darbu arī ir jābrauc milzīgā kalnā. ir supergrūti. bet TEV VAJAG RITENI!!

    AtbildētDzēst
  3. nice..
    lai ritenis nečīkstētu un darbotos ilgāk/labāk, nopērc WD-40(zils pūšamais baloniņš)..jebkurā būvniecības veikalā, var atrast arī lielveikalos..sapūt kārtīgi ķēdi un citas aprūsējušas vietas un būs pa pirmo.. :)

    toms

    AtbildētDzēst
  4. Toms^^
    un paldies par ieteikumu, braukšu(čīkstot) un skatīšos.

    AtbildētDzēst