ceturtdiena, 2011. gada 17. marts

PLAZMA

šodien 16.30 nodošu plazmu pirmo reizi dzīvē. esmu satraukta.

visi ir satraukti par ballīti nedēļas nogalē. es priecīga, patīk ka cilvēki gaida manu ballīti.

mums vairs nedod ēst darbā, tas skumji. katru dienu man jābūt FLASH'am un jālido uz veikalu pēc ēdiena.
uhhh, pagāšnedēļ uzzināju, ka es mēnesī tērēju aptuveni 3reizes vairāk naudu ēdienam kā Paskāls, bet mazāk kā Jo, tā kā viss okei. Paskāls mēnesī iztērē 30/40eiro, kas ir neiespējami. bet nu viņš ēd tikai makaronus.

Šodien pieteicos(itkā, jo man ir nākamnedēļ jāiet par kaut ko vēl runāties) valodas kursiem. 3mēneši, reizi nedēļā, nav daudz, bet tik un tā kaut kas. tagad man būs vācuvalodas divas reizes nedēļā + mājas darbiņi. bet vācu valodu tagad nedaru, jo man vajag mācīties IELTS testam.
jaja.

vēl.. mums ar Bea ir jāizvēlas jaunais brīvprātīgais, kas būs pēc manis - pašlaik līderi ir meitene no Turcijas un meitene no Itālijas. pirmdien video-skype'osim viņas un tad izlemsim. kopā bija 26 pietekumi.

xoxo Ieva

3 komentāri: