sestdiena, 2011. gada 19. februāris

Why would you pay to see me in a cage?

Biju Leizpig'ā uz Zoodārzu pie gorillām, haizivīm un sarkanajām pandām.
Bildes ir dikti sliktā kvalitātē, jo nevar lietos flash'u un dzīvnieki ir iekšteplās.

Rāpulis

bija awesome akvārijs. pirmajā stāvā parastas zivtiņas, čūskiņas un tā, bet otrajā viss apkārt viens liels akvārijs kur bija haivizis un zivis kas izskatijās super ļaunas. nais.

Gorillas, iemesls Zoo apmeklēšanai

Mērkaķi, kas nenormāli skaļi kliedza un kāvās un sita viens otram.

traki, traki mērkaķi.

Gorrila staigā

Gorrila sēž.

Lielais smukais mērkaķis. galīgi izplūdis gan.

neizplūdis tas pats mērkaķis uz biļetes.

Kaza

otrā kaza.

Jip's un trešā kaza.

Žirafes

Žirafes no citas puses

Visas žirafes ēd.

Un tagad es zinu manu mīļāko dzīvnieku - sniega leopards! drausmīgi smuks un pūkains un ar īsām īsām kājām. nais. 

bilde no google's. jaja!

un + šodien man prasīja, no kurienes es esmu, teicu ka no Latvijas un puika teica, ka ir dzirdējis, ka Latvijā dzīvo smukākie cilvēki. budzibudzi^^

xoxo Ieva

6 komentāri:

  1. sarkanās pandas???
    priecājos, ka var redēt gan kā gorilla staigā, gan kā sēž! :D
    un man nerādās sniega leoparda bilde. bet pati ieguglēju. tā kā leopards tikai balts! jēj!

    AtbildētDzēst
  2. un ar īsām kājām!!!!

    un sarkanās pandas, kā Lāsma teica, izskatās pēc lapsām kokos.

    AtbildētDzēst
  3. super! žirafītes ir super, ļoti tuvu, daudz tuvāk nekā Rīga ZoO. super!

    AtbildētDzēst
  4. A, taas sarkanaas pandas toch ir diezgan neveiksmiigas. Gsliigi nepsndiiigas un ieliidushas kokos, mjaa.

    AtbildētDzēst