trešdiena, 2011. gada 9. februāris

^^ (193d)

klasiski latvieši. ar vainagiem un dejo ap ugunskuru. - Bea

Tātad es jau kuro dienu esmu nenormāi priecīga, klausos priecīgu mūziku, ēdu priecīgu ēdienu.
bet tas tā.

Tātad Bea domā, ka latvieši ir ļoti crazy cilvēki. viņa nekad nebija dzirdējusi, ka cilvēki dzer baumsaft^^(bērzsulas)  un arī dažas tradīcijas(piemēram ka lieldienās jāšūpojas lai nekostu odi, jāņos plikiem jāpeldās, lai neslimotu)  viņa liekas savādas(es tiešām nesaprotu kapēc). :D
Bet nu viņa nākamreiz, kad es braukšu uz LV, brauks man līdzi(un es ļoti ceru, ka tas būs jāņos un būs kaut kur superlatviskie jāņi^^) un es ceru, ka tad viņa vairāk nedomās, ka vienīgais ko latvieši dara ir ar vainagiem dejo apkārt ugunskuram un dzied. jo atbraucot atpakaļ no LV tas bija viens no viņas pirmajiem jautājumiem  tipa 'tu dejoji mārketā ap ugunskuru'.

un šodien bija superčilīga diena. pastrādājām - pabeidzām griezt interviju, salikām subtitles. un tad gājām svētku pustdienās - jo saulīte un padarīts labs darbs. es ēdu kaut ko superdīvainu.
un rīt vakarā ir cooking party un 5dien pie mums paliek pirmais couchsurfing viesis - no Nepālas. JASJAS.

xoxo Ieva

2 komentāri:

  1. ja tu viņu atvedīsi uz latviskajiem jāņiem, tu ceri ka viņa vairāk nedomās, ka latvieši tikai dejo un dzied ap ugunskuru? :D

    AtbildētDzēst
  2. par to es neiedomājos. bet jāņi tomēr ir forši^^

    AtbildētDzēst