svētdiena, 2011. gada 23. janvāris

yo. Man ir kājas! DIVAS KĀJAS!

šī ir 3ā svētdiena md šogad.
bet kaut kā liekas, ka es šeit esmu jau miljons ilgi.

laikapstāklis: nekāds, nekāds. bija supersilts, tagad atkal rudenīgi - ziemīgs (+3 vai kaut kā tā). man nenormāli negribās aukstumiņu atkal. bet wetter.com saka, ka md būs auksts(-9). bēda.
slimošana: neinteresanta. 3nedēļu laikā, esmu divas reizes antibiotiku - saslimusi. vai nu šeit ārstiem ļoti patīk antibiotikas, vai arī viņi grib, lai es pārvēršos par briesmooonī(no filmas Monstri). vai arī šeit nav savādākas zāles. jo uz visām paciņām ir rakstits antibiotics. uz vienas nebija, bet tās zāles man bija jālieto tikai 3 dienas.un man pie ārsta jāiet arī nākamnedēļ un tad no AXA(apdrošināšana) dabūšu atpakaļ kaut kādus 200eiro. jasjas.
cilvēki: salīdzinoši daudz jauni cilvēki. nais.
vācu valoda: pašlaik vienīgā lieta par ko es tiešām priecājos. es esmu sajūsmā sarakstīties, čatot un pateikt kaut ko vāciski.
cilvēki apkārt: ļotiļotiļoti pārsteidzoši daudz ir ļoti savādi cilvēki. pārdeguši solārijā(skolā nebija neviens tiktiktik brūns) un matos ir vismaz divas matukrāsas, bet divas ir maz. parasti ir 3 vai 4 un viena no tām ir rozā vai zaļa vai lillā. ir stils, jā! un pīrsingi un meitenēm ir kājas. puikas vienkārši dīvaini saģērbušies. tādi kā parasti vācu valodas grāmatās ir vācieši. nu bildes no skolām vai kā.
darbs: neesmu 3dienas bijusi. nebūšu vēl 3dienas. bet iet uz priekšu, bet ir sākusies sajūta, ka laiks ir maz, darāmā daudz un sāku ļotiļoti satraukties. bet nu mēs esam stipras, mums viss sanāks. jasjas.
mājasdzīve: vakar vienīgais ko darīju - spēlēju Duraku un galda spēles. ir nais. es esmu sajusmā, jo man tik ļoti vienmēr sanāk vinnēt. un tad es nenormāli priecājos. un vakar dabūju divas milka's no dzīvokļbiedra, jo vienkārši esmu forša.

tagad ļotiļoti gaidu mid-term semināru, kur gan nebūs neviens no mana vecā semināra, bet jā. es zinu, ka būs āwesome!!!! jasjasjasjas! weimārā forši.

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru