trešdiena, 2011. gada 5. janvāris

vļē. (158d)

1 no 5 supergarlaicīgajām dienām pagājusi, YAY. mājās neviena nav, bet tagad man vismaz ir ēdiens un tējiņas. bet vispār nav īsti intersanti. lai arī ir filmiņas un seriāliņi un rīt nāks arī ciemiņi.
tā kā mana org. nav uzskaitījusi man naudu, jo neviens kā izrādās tagad nemaz nestrādā, es teorētiski nevaru aiziet pie ārsta.
bet nu es aizgāju, man izraksītja 5dien mājās sēdēšanu un tad atkal ārsts + 10 dienu antibiotiku tūri + galvas sāpju tabletītes. (vizīte pie ārsta maksā 39,xx eiro, abas tabletes kopā - 33,xx eiro. man liekas ka viņiem patīk naudiņa)

bet vispār man liekas ka mans ķermenis sadusmojās par prombraukšanu un tapēc ir slims.

xoxo Ieva

2 komentāri:

  1. Man bija skolas diena, pēc 4 stundām mans ķermenis arī sadusmojās un man vajadzēja iet mājās.
    Veseļojies ievuxxx

    AtbildētDzēst