pirmdiena, 2011. gada 17. janvāris

sestdiena. 'dažas' bildes no Meile der Demokratie. (170d)

Policija bija miljons un visur.

Es uz Zsuzsi(EVS Ungārija) aka klauni.

Rozā seja un Džonatans(EVS Francija).

Es un Filipzzzz(EVS Bostnija).

Ar Arnu(EVS Francija) un Patriku(ex-Interviju partneri).

Ar Robinu.

Ar mazo puiku, kuram mēs ļoti patikām.

Ar onkuli, kurš katru nedēļu taisa anglisko Stammtisch. jaja!

Ar Denīzi.

Ar Džonatanu.

Ar Zsuzsi draugiem no MD grupas "In my days" 

Ar ābolcilvēkiem.

Ar sīko.

Ar Paskāla draudziņiem.

AGSA(mana org) stends.

Es varu pateikt, ka bija diezgan nais. daudz cilvēku, visādas atrakcijas, yay! :D
un savādi bija tikai tad, ka mums pateica, ka Nazi demostrācija ir kaut kur turpat un tur ir miljons(1200) cilvēku, tad man nepatika. jo es runāju svešā valodā un man ir dīvaina seja. un vēl man nepatika braukt vienai mājās, jo es dzīvoju ghetto. bet, lai arī vienubrīd nenormāli sabijos, viss bija nais.
xoxo Ieva

1 komentārs: