piektdiena, 2011. gada 7. janvāris

domāt ir slikti! (160d)


es tikko sapratu, ka šitajās 'slimajās' dienās esmu sākusi domāt un tas nav labi.
es varētu tagad rakstīt 'domu' blodziņu.

no pirmdienas mums būs superļoti jāsāk kaut kas darīt un man liekas, ka vairs nebūs tik liela atpūtas nometne
kā bija. jo sapratām, ka laika ir palicis maz un darāmā daudz. jāsameklē 5 interviju partneri, jānointervē 7 cilvēki, jāsagriež intervijas, jauzraksta cilvēku aprakstiņi vāciski un angliski, jauztaisa weblapa labāka kā neglītās weblapas. un vēl ballītes sagatavošana un pati ballīte.
vļēvļē.

izdomāju, ka rīt nesēdēšu mājās un nedomāšu visādas domas, bet sākšu rakstīt epastiņus, interviju jautājumus un visādas citādas foršas lietas.

es esmu superdusmīga uz manu org, jo viņi nekad nevar uzskaitīt naudu bez nokavēšanās, jo nevar iedot mums internetu, lai gan līgumā ir rakstīts, ka dzīvokļos būs internets. ņekņek, bet nedrīkst dusmoties un heitot! to es izdomāju šodien. JAS!

un manā 2011 to do listā ir ierakstīts: 1) Daudz, daudz vācu valodas. 2) UNIs(par to es arī varētu uzrakstīt super-domu blodziņu). pašlaik vairāk nekas nav īsti svarīgs.

xoxo Ieva

5 komentāri: