piektdiena, 2011. gada 14. janvāris

rītdiena. vakardiena. dzīve. (domīgi, domīgi) (167d)


es izdomāju, ka rītdienas anti-nazi demonstrācijā būšu melnblats klauns. melns apģērbs, balta seja, melni manti. bildē uzzīmēju kā es izskatīšos. es esmu sajūsmā, tikai nezin kā tas izskatīsies dzīvē.

un vēl šodien Jonathans teica, ka jābūt piesardzīgiem, jo nazi ir gudri. kamēr mēs demonstrājam tā jauki. viņi demonstrē - ne tik jauki(jo 15janvārī 45gadā Māgdeburgu sabombardēja). un kad nazi demostrācija būs beigusies un mūsu arī, viņi var sadusmoties redzot kādu, kas izskatās, ka no jaukās demostrācijas nāk.
bet nekas, es paņmešu savu LONSDALE somu un būšu nazi, nē!
lai arī es tikai vienreiz esmu redzējusi kā nazi piesienas kādam nevāciskam cilvēkam, man viņi nepatīk. nemaz.


un šodien pabeidzām Mašas interviju(vēl tikai subtitri). nākamotrdien jāfilmē puika, kurš glābj dzīvnieciņus no sliktiem cilvēkiem. pēc tam - pēc nedēļas jāfilmē kristiešu brīvprātīgais un stipendiju brīvprātīgais Berlīnē.
MAN PAŠLAIK ĻOTI PATĪK STRĀDĀT.
pirmkārt, man dod labāko pasaules ēdienu. un tā kā man patīk ēst, es priecājos. otrkārt, kaut kas beidzot iet uz priekšu un ir daudz jauni interviju partneri(man liekas, ka organizācijām patīk, ka es viņam rakstu ēpastiņus, jo man ir daudz kļūdas un tad viņi domā - ja jau viņa tā centās, tad atbildēsim - WIN).

vakar bija kūlio, ka ballītē viens puika sāka stāstīt "Man atsūtija ēpastu kaut kādas meitenes un būs jārunā par to, ka es brīvprātīgi ROCK in STADTPARK organizēju" un tā mēs dzīvē iepazināmies ar vienu no mūsu interviju partneriem. jasjas!
vispār bija lieliska (jello-shot) ballīte. mazajā dzīvoklī, daudz cilvēku + mašas vecāki. es pat nezināju, ka tik daudz cilvēkus zinu šeit. bija tikai 3 svešie cilvēki. un pārējie ~15 bija manis aicināti. jasjas. ES LAIMĪGS!

xoxo Ieva(GG)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru