trešdiena, 2010. gada 15. decembris

man nav dzīves, man ir blogs. kārtējais ļoti nevajadzīgais ieraksts. otrais šodien.

Es izdomāju, ka es gribu apdeitot savus mitbewohner'us.
Tātad..


Džonatans vai vienkārši Džo.
Francija.
25gadi(vai 26).
Patīk ballēties. Manuprāt, šeit lielākais ballīšu cilvēks, jo viņam ir arī citi draugi bez brīvprātīgajiem. :D
Ir vienmēr diezgan priecīgs un saka salīdzinoši daudz nais jokus.
Negaršo nekas, kam būtu jāgaršo - ne šokolāde, ne manis ceptie cepumiņi, nekādi saldumi. Man liekas, ka viņš ēd tikai vistu un jogortu.
Nosākuma čīkstēja, ka jūtās pārāk vecs(vai mēs visi esam pārāk maziņi), bet tagad ir ar to samierinājies.
Pēc aizbraukšanas atvērs restorānu pie jūras(ja vinnēs loterijā naudu)
Viņa vācu valodu es varētu teikt, ka saprotu. viņš ir vienīgais cilvēks, kuram man nav jāatgādina, ka ar mani ir jārunā vācu valodā.
Brauc uz mājām aprilī. Dzīvo bēdīgajā istabā.



Maša.
Ukraina.
21gads.
Dzīvokļa māksla. Daudz daudz pavada laiku gleznojot, brauc arī uz Minheni uz kursiem, lai tiktu Uni.
Viņai ļoti patīk Ķīna, Japāna, Ķīnā dzīvoja 2mēnešus(kaut kad).
Vienmēr ēd Pamelo, varētu teikt, ka nekad negatavo ēst.
Ļoti bieži nedēļas nogalēs brauc kaut kur citur un nepaliek Māgdeburgā.
Viņa ir dzīvokļa jaukais cilvēks(tikai vienu reizi ir pateikusi kaut ko sliktu). 
Nesaprot manus jokus(kas pat man neliekas kā joki, bet es tā vienkārši runāju) un tad katra otrā teikuma galā man ir jāsaka "Maša tas bija joks" un tad viņa domā, ka es vislaik smejos par viņu.
Dzīvo lielākajā istabā.


Paskāls.
Vācija.
19gadi.
Viņš uzskata, ka ir KING OF THE CASTLE.
Varētu teikt, ka viņš ir cilvēks, kas visvairāk ar mani runājās.
Ir nenormāli sajūsmināts par NYC, bijis tur divas reizes.
Nākamgad grib mācīties Lielbritānijā(Edinburgā, laikam) vai Nīderlandē(Dišleres pilsētā) internacionālo biznesu. pēc tam grib būt boss kompānijā, kura atrodas Ņujrkā un dzīvot ļoti fancy dzīvi(viņš mani pieņems darbā un šodien teica, ka es pelnīšu miljonu gadā, ČEK). :D
Vāra man tējiņu(pareizajā krūzītē, pareizo tējiņu).
Palīdzēja man izvēlēties UNI programmas un Universitātes, kurās mācīties.
Patīk visi foršie seriāli.
Runā diezgan nesaprotamā vācu valodā, lai gan saka, ka runā lēni, runā ātri.
Dzīvo tikpat lielā istabā kā es, bet viņa ir pilna ar NYC lietām.


Lai gan Prince(baltajā kreklā ar cepuri) sen jau vairs nedzīvo pie mums, es gribēju oublicēt arī viņu.

xoxo Ieva

2 komentāri: