ceturtdiena, 2010. gada 9. decembris

LvLvLvLvLvLv, JAS! (131d)

pēc 9dienām es būšu LV.
vāū!!!

vakar bija darba ziemassvētku ballīte un es dabūju mazliet fancy dāvanu. jasjas - oriģinālo ziemassvētku kūku/maizi. un pēc ballītes mēs visi gājām uz ziemassvētku mārketu dzert Gluhwein. WIN!

šodien biju valodas kursiņos.
rīt jāiet uz AGSA, jo manai organizācijai(galvenajai) ir 15gadu dziemšanas diena.
6dien - superliela ballīte mūsu dzīvoklī. kur no mūsu dzīvokļa būšu tikai es un džonatans, jasjas!
1dien - atkal kaut kāda "iepazīties tie ir mūsu brīvprātīgie" lieta AGSĀ.
4dien ziemassvētku ballīte AGSĀ. es ceru, ka no viņiem man arī būs dāvanas.
un 5dien - Berlīne. un tad jau sestdien no rīta LV, nav jau tā, ka es ļoti gaidu mājās-braukšanu.

xoxo Ieva

2 komentāri:

  1. vēl neko nezinu.
    man tev bija jāuzraksta emails, ko tu tad dari un vai gribi pieņemt bezpajumtniekus. :D gribi?

    AtbildētDzēst