ceturtdiena, 2010. gada 2. decembris

hgjfkhgfhjgf (124d)

cik ļoti es vakar biju sajūsmā par to, ka šodien braucu uz Berlīni, tik ļoti es nebiju Berlīnē.
kaut kāda superkreizī diena.
no rīta aizeju uz pieturu un vācija, protams, nav gatava milzonīgi daudz sniegiem, tapēc man bija jāgaida tramvajs aptuveni 15minūtes. pfēēē.
aizbraucu uz Hauptbahnhofu, gribu zvanīt Bea, bet man, protams, nav līdzi telefons. es skraidu pa staciju, netīšām uzskrienu virsū Valentīnam un saku, ka viņam jāzvana Bea un blahblahblah.
Bea, protams, vēl gaida tramvaju(5min pirms mūsu mašīnas un viņai no mājām ir jābrauc 15minūtes līdz HBF).
sarunājam, ka es eju uz satikšanās vietu un gaidu mašīnu un saku, ka viņiem jāgaida Bea. abi ar Valentīnu aizejam tur. un gaidām manu mašīnu.
pa skaļruņiem(???) saka ka xx, yy, zz vilciens kavējas, viss kavējas. viens vilciens pat kavējās 80minūtes. jasjas. vācijā uzsnidzis sniedziņš.
Atnāk Bea ar 20min kavēšanos.
mitfahrgelegenheit's nav. tā kā man nav telefona, es nevaru piezvanīt. un uz lapiņas, kas man ir līdzi, ir uzrakstīts viss, izņemot telefona nummuru.
gaidam līdz 9.40, tad saprotam, ka nav jēgas.
domājam braukt pie Bea, paskatīties numuru un piezvanīt. aizbraucam tur, un Bea nav atslēgas. tad aizbraucām pie manis, kas ir otrā pilsētas galā.

un vēl fails bija, aizgājām uz sabveju un mums bija kopons, divi sabveji par vienu cenu. bet, protams, kupona termiņš beidzās 30.novembrī. ņēh ņēh.

tad mēs visu dienu domājām iemeslus, ko mēs esam izdarījušas, ka tā(karma, karma). jaukākais bija - tā kā berlīnē ir miljons daudz sniedziņa un baigās problēmas ar to(ja vakar ap 4sāka kārtīgi snigt un beidza šodien ap 12/13), tad visi cilvēki ir bēdīgi. un Dievs negribēja, ka mēs intervējam bēdīgu cilvēku.
vēl mēs domājām cilvēkus kuriem mēs nepatīkam - vienīgais prātā ienāca Wolle, tad mēs domājām, ka viņš ir ragana un mūs nobūra.
es ceru, ka rīt tikšu uz Erfurti, jo neaizbraukt pie Safrika būtu skumjāk, kā neaizbraukt uz Berlīni.

un es atradu vietu dzīvklī kur var nozagt lēnu lēnu internetu, tik lēnu ka skype nesaprot ka datorā ir internets un nepieslēdzas.

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru