pirmdiena, 2010. gada 5. jūlijs

Santiago! [25 dienas ppb]

šodien sāku lasīt grāmatu un Anetei blogā arī bija 
rakstīts par viņas Spāniju un Santiago ceļu. un es viņa 
noiešanu ierakstīju dzīves to do listā. 
WINWINWIN
Salacgrīvas jūra ar gulbīšiem^^

Tagad ir tāda sajūta, ka vajag superaizpildīt laiku līdz prombraukšanai. šodien piemēram es 3h sauļojos, peldējos, pļāvu zālīti, ēdu[kas nav nesvarīgi] un vakarā vēl sadūšojos aiziet uz stadionu paskriet. rīt būs viss tas pats tikai +tenis. lai gan ir sajūta, ka es vislaik kaut ko daru, kaut ko darbojos, bet tik un tā liekas, ka kaut ko nepaspēšu izdarīt. bet vispār es pārāk daudz domāju par to, ka es braucu prom. no šodienas es vakaros nelasīšu random brīvprātīgo blogus/projektu atstāstus utt. un satiekot cilvēkus nenosaukšu skaitli. 
ahhh, es šodien pirmo reizi mūžā klausījos Deutschlandijas radio, sapratu tikai atsevišķus vārdus, bet gan jau ar laiku. 
xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru