trešdiena, 2010. gada 30. jūnijs

bārbijas un keni, mēs vienmēr būsim draugi! [30 dienas ppb]

2009. gada augusts, brivprātīgais darbs Itālijas fermā. X un Giuseppe, un es. superkjūt, jo biežāk atceros, jo vairāk gribas atgriezties.

tā kā man patīk runāties/rakstīties ar sevi, tad nu.. 
tiem kas nezin EVS sīkumus. EVSā visam(dzīvošanai, ēšanai) ir 100% atmaksājums, tikai ceļam ir 90%. un tos ceļa 10% nevar maksāt brīvprātīgais, bet tos ir kaut kādā veidā jāpiesaista, kādai organizācijai vai kaut kam X ir jānoziedo vai kaut kā tā.
tad nu es, labu gribēdama, izdomāju, ka es tos 10%(kas ir apmēram 20Ls) varētu dabūt no Salacgrīvas vidusskolas, apmaiņā pret Eiropas brīvprātīgā darba, Eiropas jauniešu apmaiņu prezentāciju vidusskolas klasēm. pastāstīt par iespējām, jo laukos cilvēki par to vispār nav informēti. Pastāstīt kā man gāja, ko ieguvu es un ko visiespējamāk iegūs viņi. un es, stāstot vadībai, vēl pieminēju, ka augstskoliņās to ļoti labi novērtē, ja ir brīvprātīgais darbiņš. un man likās, ka es tik smuki prezentēju EVS kā tādu..
bet vienīgā atbilde, ko no viņiem saņēmu bija "Mēs neesam nekāda labdarības iestāde". un vēl viņi man pajautāja "Mēs nesaprotam, tu pati samaksāsi to naudu un vienkārši gribi izlaist caur skolu, vai tu domā, ka mēs maksāsim?"
es tiešām nebiju gaidījusi tādu atbildi. bet nu labi, meklēšu jaunu vietu, kam tas varētu likties noderīgi un vajadzīgi. un gan jau, ka cilvēki būs. 
nākamais gājiens:  Salacgrīvas dome, XD
xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru