ceturtdiena, 2010. gada 24. jūnijs

man prieks, Tev prieks, visiem prieks! [35 dienas ppb]

tā kā man nav šī gada bildes, tad bilde no "Seskiem" [2008].

Jāņos mani ļoti traucēja projāmbraukšanas sajūtiņa. bija forši, bija lieliski., taču doma, ka jābrauc projām mazliet nogalināja prieku. un es sapratu, kapēc tikai jāņos ir mana pirmā jūnija ballīte. pie visa vainīga ir smadzene. mana smadzene neredz jēgu ballītēm, ja tik un tā tūlīt viss mainīsies. un supermega ļoti mainīsies. [tagad varētu sekot EMOārs, bet man nav noskaņojuma]
bēbēbē, es tikai gribēju uzrakstīt, ka man bija lieliskākie Jāņi pasaulē!
un pateikt paldies Annai, kura man neļāva sapūt mājās. hāhā.
un pateikt, ka man mežōnīgi patīk lieta, ka es izdzēru tikai vienu aliņu Jāņos. un es ar to mežonīgi lepojos.
ar rītdienu sākšu darīt savu "to do list", biļeti jau atradu un aizsūtīju Franziskai.
[es aizrunājos]
xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru