pirmdiena, 2010. gada 19. jūlijs

baby, you can drive my car, yes I'm gonna be a star, hah (12dppb)

random bilde. mani mati kaut kādā muzejā.

šodien visai darbīga diena. cēlos 8+, jo ex-klasesbiedram bija jānāk pēc uzvalka, neatnāca. tad bija jāaiziet uz tipogrāfiju. un tad gāju uz Latvijas Institūtu nopirkt kādus prezenta-materiālus Vācijai. aizgāju, parunājos, pastāstīju kas un kā. un vīrietis tur izstāstīja lietas, ieteica idejas un superkūlio. un kad es grasījos maksāt par divām prezentācijām, man teica, ka viņi to visu uzsauc. noisnoisnois. tad es biju uz ministriju un tad lielisks 2.5h brauciens ar autobusu.
un un un man vēl tikai jānopērk šokolādes, maize, balzams, rokas lentītes, vārdnīca un es esmu pilnībā gatava braukt.
unun šī būs superkūlio nedēļa, jo satikšu miljons cilvēkus un mums ies izcili. 

xoxo Ieva

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru